Hahahaha!

Hej Min kära kursledare!
Försökte ringa innan vid halv 12 men fick inget svar då. =(
Så jag tänkte jag åtminstånde kunde mejla! =)
Joooooo, Jag har ett problem med att komma in till Malmö idag.
De e så att , som egenskap av storasyster så har ja småsyskon =P
Särskilt ett småsyskon har gjort det lite jobbigt för mig denna dag.
Det är en lillasyster som tycker om mina kläder och tycker det är skoj och sno tex jackor från mig.
Dagens snodda jacka är den som innehåller plånbok , nycklar, och busskort mm.
Så jag sitter lixom fast ute i Dalby =P
Hon ska få sig en liten avhyvling när hon kommer hem och detta ska förhoppningsvis inte behöva hända igen.

Med Vänliga Hälsningar / Din elev




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0