Så vaknade man...

Så vaknade man...
Idag oxå! =D  weeeeiiiih!!!
Tyvärr inte av en snäll arbetsgivare som ringer ooh väcker en och kvittrar en i örat ooh säger ..
Heeeej!!   kan du jobba idag? *blink blink*
Man själv utropar JAA!!  de e klart ja kan!! *blink blink*  När ska ja börja? Nu med en gång!?
kommer på studds ;)

Har väldig jobb abstinens just nu =(  jobbar inom skola och nu när barnen haft lov i en vecka så har ja inte haft mycke jobb! Inget jobb på en vecka och två dar. Vill jobba!!! Sen e man ju vikarie så de e inte ofta man vet på förhand när och om man ska jobba. Så de e svårt att planera in saker. För man vill inte gå miste om en enda dags jobb.
...

Tyvärr e de inte så varjedag att arbetsgivaren ringer och ger en jobb..  =P
Och istället för att plugga ooh göra de jag ska när jag inte har jobb så har jag idag .. *trumvirvel*
Bara latat mig ooh chillat!  typ..
Vist, lagade mat till familjen och plockat undan i köket. Men de gör man ju annars oxå?
De ingår i vardagen. Jag kunde ju tvättat kläder, spelat piano, övat in läxorna..
Varför gör ja inte de!? får köra pippi stucket =P  Dra mig i håret ooh säga till mig på skarpen ^^
Har haft heladagen på mig att lämna tillbaka böcker på biblioteket... kom jag iväg?
NEPP!!!
e man förvånad? 
NEPP!!!!
Kommer ja få en feeeeet räkning?? 
JAPP!!!!

De e härligt att sjunga =)
Sjunger Händels messias med ena kören jag är med i.  Man blir så glad och upprymd efterått ^^ 
Efter repet fick vi fika oxå :O
De e härligt med "vuxenkör" !
Ost och vin.. mmmmmmmm!! kan de bli bättre avslut på kvällen? =D
Svårt ooh toppa!

Ha de gött!! /sjungande näktergal

Kommentarer
Postat av: Clara

Hihi:)

Idag på barnkören får ni kakor som Johan bakat.. beröm honom, han kämpade mycket med dem!! hihi. Pussssss

2010-03-03 @ 18:03:49
URL: http://anovac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0