Nu vet ja =)


Vivi GLAD!!!  för nu trillar jobben tillfällena in igen *pustar ut*
Mat-tant och fritidsledare är bra att va. ;)

----------

Nu har vivi äntligen kommit på en plan!
Om musiken inte går bra så ska hon bli barnmorska!
Först utbildar man sig till sjuksköterska och sedan vidarutbildar man sig till barnmorska.
Känns skönt att äntligen komma på vad man skulle kunna bli när man blir stor ^^
ÄNTLIGEN!!!
Nu känner sig vivi mycke bättre  och lättad. ^^
Även om man varit väldigt motståndskraftig till sjuksköterska så har jag kommit på att de e ett yrke som passar mig och min personlighet.
De e ändå frågan som oftast torterar unga hjärnor nu förtiden.. vad ska man bli när man blir stor?
Jag blir en sjungande barnmorska !! =D
Fast kommer säkert ha god tid på mig att ändra mig ett antal ggr. Men detta e de som känns rätt just nu ^^


Ha en bra dag! /sjungandenäktergal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0